• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

18.000 utgifter i mån, har provat samla

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Sluta göra en massa UC! Du gräver bara gropen djupare och djupare. Det enda du kan göra är att ha is i magen och vänta ut dina förfrågningar. För varje UC du tar nu så kommer du bara försämra dina chanser att någon gång få ett samlingslån, och dessutom förlänger du det hela för att du måste vänta längre. Ring dina kreditgivare och fråga om betalningsfritt/amorteringsfritt, förläng återbetalningstiden så mycket det bara går och vänta tills dina förfrågningar är borta eller inte lika färska. Håll ut i 3-6 månader och gör ett nytt försök. Gör inget mer nu!
Nä jag vet, problemet är bara att det är /5 st denna månad och resterande 10 är fint utspridda under hela 2020.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Jag fick oxå en full uc, väldigt tveksam till att dom tar något annat..
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Än sålänge bara en utav närmare 10 personer som fått mini-UC.

UTGÅ FRÅN ATT DET ÄR FULL UC, VILSELED INTE ANDRA.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Nä jag vet, problemet är bara att det är /5 st denna månad och resterande 10 är fint utspridda under hela 2020.

”Bara” 5 uc denna månad. Det är mer än 1 uc i veckan. Lugna dig lite nu så ska du se att det löser sig när förfrågningarna försvinner!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp